mandag den 29. december 2014

Random Facts


Nu har I hørt lidt om mit 2015 projekt, I har hørt lidt om min datter. Nu er det vidst på tide at jeg fortæller lidt om mig selv.

# Jeg har ofte en ustyrlig trang til Coca Cola, salt lakrids, ostepops (men kun KiMS) og chokolade. Meget gerne i en skøn blanding

# Jeg tåler i øvrigt ikke nogen former for Light sodavand. Aspartam og min mave taler tydeligvis ikke samme sprog.

# Jeg sætter pris på et godt glas rødvin og en god bøf - men får det alt for sjældent

# Jeg kan ikke sige nej og får derfor altid sagt ja til alt for meget.

# Min datter, som er det eneste barn jeg/vi har og får, er mit livs lys selvom den ubetingende mor-kærlighed var et stykke tid om at indfinde sig.

# Oprindeligt er jeg uddannet tekstil indkøber og har arbejdet som sådan i 6 år - men er pt. i gang med at blive omskolet til projektassistent indenfor havvindmøller. Jeg tror på at det er sådan man holder sig skarp - ved at komme ud og svømme på dybt vand engang i mellem.

# Jeg ville vildt gerne ud at rejse og opleve verdenen, men er den vildeste tryghedsnarkoman som har det bedst hjemme.

# Jeg er i øvrigt heller ikke særlig begejstret for at flyve eller sejle for den sags skyld

# Jeg har den vildeste undertøjsfetich - det skal matche ellers vælter hele verden. Det generer mig dog ikke at rende rundt med to forskellige sokker på.

# Jeg er verdensmester i at forlægge min telefon og nøgler - det er hvertfald stensikker hver gang vi skal ud af døren: Hvor er nu min telefon og/eller nøgler henne?

Så det var lidt om mig - resten skal nok komme på et senere tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar