torsdag den 1. januar 2015

Nyt År

Så blev det 2015 - vi afsluttede 2014 med en rigtig hyggelig aften sammen med gode venner og deres børn. Det var hygge, god mad, god vin og dejlig stille og roligt.
Ungerne gik kolde omkring kl. 22 og forældrene fortsatte stille og roligt til omkring kl. 01.15 inden vi trillede i seng.

Det er bare som om nytåraften post børn ikke er den samme fest, da man jo ganske udemærket ved at børnene står der kl. 06.00 uanset om mor/far først er kommet i seng kl. 05.00!! I dag blev vi dog forkælet og Julie vågnede først ved 8 tiden, men alligevel føltes det som om jeg var blevet kørt over af en damptrommel.
Jeg duer bare ikke uden min nattesøvn.

Jeg endte i dette outfit:


Top + Bukser fra Nümph, dertil satte jeg perle øreringe fra Pieces og min DKNY Taske.


Julie var i kjole fra Mini Nümph og ballerinaer fra H&M

Håber også I havde et godt nytår.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar