onsdag den 18. februar 2015

Update på 2015 projektet

Nu pralede jeg jo af mit projekt 2015 for nogle måneder siden (her) og hvordan går det så egentlig. Jo den 10 km. jeg skulle løbe sammen med en kollega til marts, har jeg desværre måtte trække mig fra.

Mit bækken kan simpelthen ikke holde til den mængde løbeture og det antal kilometer der skal til for at nå op på de 10 km. Min kiropraktor og fysioterapeut har begge decideret frarådet mig at gennemføre, med mindre jeg naturligvis ønsker at starte forfra med behandlinger m.v.

I stedet må jeg jo så finde ud af hvad der så skal ske. Jeg er i stedet begyndt at løbe kortere distancer igen, men tilgengæld presse mig selv på hastigheden. Jeg er også begyndt at styrketræne lidt ligesom jeg stadig holder ved min zumba. Jeg prøver samtidig at tænke lidt over hvad jeg putter i munden og let's face it - det er nok her jeg har mine største problemer.

Ikke destomindre er det dog lykkedes mig at smide 2kg. rent vægtmæssigt, men tilgengæld så ser min krop noget mere tonet og trænet ud. Man kan simpelthen se og mærke at der begynder at være muskler inde bagved. Og det er vel også en slags succes?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar